joi, 3 iunie 2010

Classic ancient style

Pentru ca acum doua zile am sarbatorit ziua internationala a copilului, m-am intors pentru cateva ceasuri cu ceva ani in urma si mi-am amintit de casa bunicilor si de vacantele petrecute la ei.
Curtea si casa erau pline mai tot timpul de vopseluri, talas, fulgi de foita de aur si schlagmetal…etc, toate fiind necesare meseriei de incadrator de tablouri.
Bunicul, un om de un calm cum rar intalnesti, avea grija ca toate lucrarile sa fie terminate la timp. Nu-l vedeam agitandu-se niciodata, tot timpul avea solutii, indiferent ce se intampla. Cand am mai crescut si puteam sa ajutam si noi, nepotii, la diverse etape ale finalizarii ramelor, cel mai mult ma atragea etapa in care trebuia sa punem foita de aur.
Deci intotdeauna aceasta delicata foita de aur o sa-mi aminteasca de copilarie.


Dedic aceasta colectie bunicului meu Gheorghe Apostol (incadratorul oficial al tablourilor pictorului Vasile Parizescu si nu numai).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu